⚽️ KEEPER GEZOCHT ⚽️⚽️

SV Hielpen, een enthousiaste en ambitieuze voetbalvereniging in het pittoreske Hielpen, spelend in de vijfde klasse A, is op zoek naar een eerste keeper voor het eerste elftal. De club, bekend van het bruggetje, de gezellige kantine én haar sterke teamgeest en passie voor het spel, wil graag haar selectie versterken met een getalenteerde en toegewijde doelman.
Doordat de huidige eerste keeper een stapje terug gaat doen en als tweede keeper gaat fungeren, zijn wij opzoek naar een waardige vervanger!

Sinds seizoen 2021-2022 is het eerste van Hielpen weer terug te vinden in de vijfde klasse. In de eerste twee seizoenen werd de basis gecreëerd voor een sterk team dat bovenin de 5e klasse wil spelen om de prijzen. Afgelopen jaargang werd er onder leiding van trainer Amsterdam en leider Kruis een verdienstelijke 5e plek behaald én werd op een haar na een periodetitel binnengehaald. Met het team wat intact blijft, jeugd wat doorkomt en terugkomt, is Hielpen van doel om volgend seizoen om de titel te spelen. De 25-koppige selectie is een mooie mix van jong aanstormend talent en geroutineerde spelers. Dit maakt dat het een team is dat binnen het veld alles voor elkaar wil geven en na de wedstrijd graag na het behalen van de drie punten een biertje met elkaar drinkt!
Het enige wat wij nu missen om komend seizoen is een keeper die samen met ons voor het kampioenschap wil gaan spelen… ben jij deze keeper die wij zoeken?

Schroom dan niet en neem contact op met trainer Wido Amsterdam 06-15363777