Hielpen 2 verliest in Franeker

Op 13 mei stond de uitwedstrijd tegen nummer 2 Franeker op het programma. Hielpen begon stroef, maar na enkele positiewisselingen kreeg het wel de eerste grote kans van de wedstrijd. In een skrimmage lukt het net niet om dit moment om te zetten in een goal. In het vervolg ging de wedstrijd gelijkop en waren aanvallen over en weer. Vlak voor rust kwam Hielpen een aantal keren goed weg. Doordat Wieger goed uit kwam en de aanvallers van Franeker het vizier niet scherp hadden. Zo kreeg de spits het voor elkaar om de bal met een boogje vanaf één á twee meter over de goal te werken. De ruststand was dan ook 0-0. In de tweede helft een gelijk beeld. Zo kreeg Hielpen kansen via Emiel. Dit mochten helaas geen goals worden. Aan de andere kant schoten de Franekers de bal er wel tot 3 keer toe in. De eindstand was hiermee ook 3-0. De laatste wedstrijd voor het tweede is thuis tegen het vierde team van SDS.