De Club van 50

WORD NU SPONSOR VAN DE “CLUB VAN 50”

en steun de jeugdvoetballers van SV Hielpen.

De “club van 50” wordt jaarlijks gesponsord door diverse inwoners en bedrijven uit Hindeloopen. Hierdoor kan de “club van 50” verschillende activiteiten voor alle jeugdleden van SV Hielpen organiseren. Hieronder een aantal van die activiteiten:

• Sinterklaas (schoen opzetten voor de jongste teams en chocoladeletter o.i.d. voor oudste teams);
  • Bedankje voor leiders en trainers in vorm van pakketje met lekkernijen
  • Paashaas (paaseitjes zoeken op voetbalveld voor jeugd t/m groep 4);
  • Eindmiddag jeugd (patatje en ijsje);
  • Springkussen of andere activiteit tijdens Jelle Eekma toernooi;
  • Zaalvoetbaltoernooitjes, kaboutertoernooi en 5 tegen 5 toernooi (gehele Sudwesthoek)op het veld;
  • Medailles Garuda toernooi;

Maar ook wordt door de sponsoring van “club van 50” onderhoud en kleding verzorgd zoals:

• Nieuwe tenues (shirts, broekjes en sokken, keepertenues-, en wanten) voor alle jeugdvoetballers;
  • Spullen voor training e.d. (ballen, hesjes);
  • Onderhoud pannakooi;

Mocht u besluiten om sponsor te worden van de “club van 50” dan komt uw naam op het bord van “Club van 50” in de kantine van SV Hielpen te hangen.

Informeer bij het jeugdbestuur naar de mogelijkheden.

jubileumlogo