Derby day voor Ut Twadde in een afgeladen thuisstadion tegen Noarkum 3 t/m5. De vorige keer in vijandelijk gebied werd het 5-3 voor de Noarkumers na een dubieuze wissel en een ongetrainde goalie. Nu waren deze factoren uitgeschakeld dus zou het niet mis kunnen gaan zou je zeggen. Nouja het werd dus weer 1-3 voor de Noarkumers, die nu welgeteld 6 punten hebben in totaal en deze alle zes uit de tas van Hielpen hebben geplukt. De Noarkumers waren iets scherper aan het begin van beide helften en scoorden tweemaal in de eerste minuten. Daarnaast werd er nog een penalty versierd en goed binnen geschoten. Wel kon uit een corner met een 'frommel-goaltjen' van Jelmer nog iets terug worden gedaan in de laatste minuten. Tweemaal verliezen van de nummer laatst in de competitie en tevens de grootste concurrent, zou er een vloek rusten? In ieder geval mogen we het volgende week alweer proberen tegen QVC, waar we vorige week nog 4-0 klop van kregen. Benieuwd of dat ook anders kan en we voor een 4e overwinning kunnen gaan dit seizoen.
De groeten,
Dirk