Hielpen 1 - Espel 1

Jaja Hielpen heeft 3 punten meegenomen uit Hommerts. Dit door een doordeweekse wedstrijd. Dat geeft Hielpen altijd superpowers, maar nu hebben we een probleem: Een wedstrijd op zaterdag en op een of andere manier blijft dat lastig. Misschien een idee om zaterdags te trainen en dinsdag wedstrijden te spelen? Ik zal eens horen wat de KNVB hiervan vindt.

Scheids is goedgekeurd: was verstaanbaar.

OPSTELLING:

Keeper: Meiland

Defensie: Rondje loper - Capitano - Opa  - Nieuwe Hielper

Midden: Fitboy FC  - Abba

Aanval: Sjans - 3D - Likjen Jappe

Bank: Kevin - Robijn - Broekje -

1STE HELFT

Ja soms is het WK kijken nog leuker. Zelf zou ik voor Nederland - Ecuador kiezen. Ik kon namelijk na 25 minuten wel ophouden met kijken. De eerste helft Hielpen- Espel was niet veel beter. Er was veel balverlies en geen goede eindpas. Eigenlijk was er niet veel aan. Het was zelfs zo erg dat Meiland een mislukte voorzet vergeet te vangen. Deze bal gaat vervolgens de goal in, 0-1 voor Espel. Toen Robijn dit zag gebeuren gaf hij aan er graag in te willen. Gelukt? Nee. Hielpen probeerde en probeerde maar het werd niet meer dan wat dreiging. Waar was het niveau als tegen HJSC? Ik kan u vertellen: ver te zoeken.

RUST:

Eigenlijk hoef ik hier niks in te zetten. Er is namelijk niks gezegd tijdens de rust. Dit omdat het niveau dramatisch was.

Behalve 3D die heeft een aantal dooddoeners in z’n mouw zitten. Nu was het nog stiller er was wel twijfel over Meiland hij heeft namelijk last

maar gaat door. Vervolgens komt Kevin er in voor Sander en Robijn voor Joonyke

2DE HELFT

Terugkerende patronen. Zo kun je de tweede helft wel omschrijven. Hielpen geeft verdedigend eigenlijk niks weg, maar we scoren nog minder.

Het ontbreekt aan bal vastheid en creativiteit voorin. Abba kreeg nog wel een kop kans, maar daar blijft het dan bij. Ik had graag een langer en uitgebreider verslag willen maken van de 2de helft, maar het is wat het is.

3DE HELFT

Na het bijkomen in de kantine met een biertje. Was er feest in de boekanier met Kees Plat.

Dj Kevin was in Preston Palace te bevinden.

Ik heb intussen antwoord van de KNVB de wedstrijden blijven helaas op zaterdag.